23 Temmuz 2016 Cumartesi

Şapkadan başka birşey takma


Şapkaseverler için 2016 yılının şapka modasına bir bakalım.



Disket Şapka:  Geniş kenarlı floppy (disket) şapkalar güneşten korunmanın en iyi yolu. Hem pantolon hem de elbise ile harika tamamlayıcı oluyorlar. 



Vizor Şapka:  Güneşlik olarak bilinen vizör şapkalar spor stillerin vazgeçilmez aksesuarları arasında sayılıyor.  Şık stillere spor ama bir o kadar havalı bir görünüm kazandıran vizör şapkalar,  hemen hemen her saç stili ile kullanılabilir



Fötr Şapka : Bir şapka klasiği olarak fötr kullanımının asla modası  geçmiyor.  Maskülenlikle, feminenliği harmanlayan havası ile her stile ve kombine uyum sağlamayı başarıyor.

7 yorum:

  1. Dışarı hemen hiç şapkasız çıkmam ama beyzbol şapkası dışında hiçbirisini takmayı beceremiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir paylaşım olmuş, şapka yazın çok güzel oluyor, hele rahmetli annem bayılırdı e 40'lı yıllar, 50'li yıllar şapka yıllarıymış. Hele gök mavisi, siyah file tüllü bir tanesi var ki, saklıyorum çok zarif.

    YanıtlaSil
  3. baksanaaaa sen hani dergileri okuyon sölesenee ben de okuyum :)

    YanıtlaSil
  4. Fötr Şapkaları çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de çok geniş sayfaları seviyorum

    YanıtlaSil